Snart bär det iväg...

I skrivande stund sitter jag på Arlanda. Imorgon går flyget till Aten och jag ska övernatta här på ett hotell. Imorse åkte jag hemifrån med buss till Stockholm och eftermiddagen har jag tillbringat i Stockholm. Jag gick runt lite på Gamla Stan, kikade in på Nationalmuseum och fick i mig en bit mat. Sedan tog jag tåget hit till flygplatsen. Jag är ganska trött och vi ska träffa kl. 04.00 imorgon, så jag ska faktiskt sova snart. Det ska bli kul att träffa min medstipendiat imorgon och att komma till Aten. Jag fick en guidebok om Athen av pappa och det verkar verkligen vara en fantastisk stad! Imorgon ska vi mest installera oss på hotellet i Aten och gå lite stadsvandring.

Igår gjorde jag en massa prov på förmiddagen, satt i muséet och tillbragte sedan eftermiddagen och kvällen med Ebba. Vi såg på Arn. Kul. Nu läser jag hos Hanna att Centerpartiet är dumma i huvudet. Igen.

Ha det så bra i Sverige!

Lev väl.

Kommentarer
Postat av: Ellen

du bara sticker iväg utan att säga nåt till mig :O hihi. ha det så bra!

2009-05-10 @ 13:11:11
URL: http://cosecarine.blogg.se/
Postat av: Lotta

Jag var också på arlanda igår :p

2009-05-11 @ 11:20:53
URL: http://blondiielotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0