Integritetscertifiering, nationaldag och val

Nu har även jag blivit integritetscertifierad av Centeruppropet!

Integritetscertifierad centerpartist 


Igår var det nationaldag och jag bar den svenska fanan för Grenna Folkdansgilles räkning. Det var roligt, och Grännaskolestudenten Sofia håll ett bra tal där hon diskuterade varför vi firar nationaldagen. Hon lyfte bl.a. fram frågor som yttrandefrihet, fred och demokrati. Solen var inte den bästa men vi stod tappert i Braheparken och sjöng nationalsången ändå!

Idag är det val till Europaparlamentet och jag gick för första gången i mitt liv och röstade! Jag röstade för frihet och mot protektionism. Gör det ni också om ni inte redan gjort det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0