Slumpad livskärlek

Jag har 441 låtar på min dator. Det må vara lite jämfört med vissa av er men det innebär ändock att det är ca 0,3% chans att en viss låt ska spelas upp med slumpgeneratorn, vilket ju knappast är bra odds. Jag öppnade alla mina låtar i windows media player och tänkte att "just den låten vill jag lyssna på". Just den låten spelades. Sådana här saker händer faktiskt ganska ofta, och det är synnerligen underligt. De av er som är riktigt skärpta kan nog, med hjälp av inläggets rubrik, räkna ut vilken låt det rörde sig om.

Kommentarer
Postat av: julia

Vad är det för länk jag ska ta bort menar du? :)

2009-01-18 @ 15:29:27
URL: http://msjulie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0