Lång dag imorgon

Idag har varit en både bra och dålig dag. Vi gick och åt på Jensens med klassen och det var trevligt. Jag hade också ett tyskaprov som gick tämligen galant och ett historieprov som, om ni ursäktar termen, var lamt. Jag kände mig lite sjuk på eftermiddagen och åkte hem tidigt, men en alvedon och lite vila senare känner jag mig nu bättre.

Imorgon skall jag åka till Stockholm med sju andra elever på skolan för att delta vid en kickoff för FN-föreningar på FN-skolor runt om i landet. Jag ska vara reseledare, det blir säkert spännande. Dock går tåget klockan sex så jag måste stiga upp klockan fyra (!) imorgon. Hemskt. Därför ska jag snart gå och lägga mig och sova länge. Jag kommer tillbaka till Jönköping halv nio imorgon kväll och då ska jag gå ut för att fira Mikaela som fyller år. Så det blir en lång dag imorgon. Men rolig!

Godnatt!

ps. jag har gett kaviarn till mamma. ds.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0