Heri

Igår var en mycket bra dag!

FN-kursen i Stockholm var spännande och lärorik och vi fick en massa bra idéer! Det var trevliga och skärpta människor jag hade med mig från vår lilla skola och det känns som att det kan bli en bra FN-förening! Men att de inte kan göra tåg som går bara lite snabbare. När vi gick igenom riksdagen satt Jonas där och jag passade på att uppmuntra honom lite, han gör något helt otroligt och är värd alla eloger man kan ge.

Kvällen på Bongo var också mycket lyckad, Mikaela fyllde år och en massa trevliga människor hade samlats för att fira henne och ha roligt. Sedan pratade vi franska på bussen hem, det måste ha låtit roligt. Mycket lyckad kväll ergo.

När jag vaknade imorse kände jag en stark suktan efter youghurt, så nu sitter jag och äter det. Första gången på typ ett halvår.

Och jag kan bara säga ÄNTLIGEN.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0