Hannas debatt idag

Idag har jag varit i stan på den debatt som Hanna har anordnat som sitt projektarbete. Först var det ett seminarium med Peter Eriksson som var helt okej, han var lite rolig. Sedan var själva debatten som till stor del handlade om homosexuellas rättigheter. Med var bl.a. Annie och hon var såklart bäst av de närvarande, även om jag tycker att Mikaela lyckades sätta dit henne ganska rejält med en fråga om semantik. Jag och Pontus ställde också ägiga frågor om rättigheter som politikerna inte riktigt ville svara på. Hanna hade gjort ett bra jobb och det var en intressant dag!
Under pausen hann jag också med en fika på Johans med Martin, Alexander, Mimmi, Mikaela och Pontus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0