Godmorgon, vill du ha kaviar?

Klockan är tidigt och jag är synnerligen trött, då jag inte kom i säng förrän vid ett-tiden igår. Jag skrev en fransk uppsats och pluggade tyska verb. Det är således som det brukar.

Igår när jag var i maten träffade jag Julia och pratade lite med henne. Efter ett tag håller hon upp en burk med kaviar från Hemköp och frågar "vill du ha kaviar?". Det var nog gårdagens roligaste i alla fall. Tydligen hade hon köpt den för något fotoprojekt men visste nu inte längre vad hon skulle ha den till. Förvirrad som jag är tog jag emot den och nu står den i mitt skåp och stinker. Så om någon vill ha en burk med kaviar är det bara att säga till!

Igår var jag på en ledarutbildning inför mitt jobb. Min första kurs drar igång på måndag och det ska verkligen bli kul! Igår gick vi igenom hur man ska vara och lite pedagogik o.s.v. Och vi fick smörgåstårta. Jag älskar smörgåstårta! Och det bästa av allt är att vi får läsa en annan kurs på Medborgarskolan gratis eftersom vi är ledare! Jag väljer mellan japanska och portugisiska.

Nu ska jag rusa till en lektion!

A dopo!


Kommentarer
Postat av: sanna

Godmorgon :)

Hoppas du får en bra torsdag.

2009-01-22 @ 07:59:00
URL: http://sannawiberg.blogg.se/
Postat av: Julia

haha, jag är fortfarande förvånad över att du tog emot min kaviar. men jag uppskattar det, om det hjälper mot stanken i skåpet ;)

2009-01-22 @ 10:14:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0