Lite nostalgisk sådär

Idag var en mötesdag. Först hade vi elevrådets årsmöte som faktiskt var väldigt välbesökt och vi i den gamla styrelsen tjänstgjorde för sista gången och sedan valdes nya. Det är lite sorgligt faktiskt, jag kommer sakna styrelsen och det arbetet vi har gjort. Även om det har varit jobbigt ibland har man en massa minnen tillsammans med det gänget och det har varit väldigt roligt också. Nåväl, jag önskar den nya styrelsen lycka till! På eftermiddagen var det den sista skolkonferensen där jag deltog som representant och vi avtackades och fick blommor av Gun-Ann. Vi hann också besluta att vi ska försöka göra gatan mellan Globen och huvudbyggnaden till skolans område så att man kan förbjuda rökning där.

Efter det åkte jag till Bottnaryd för Centerpartiets kretsstämma i Bottnaryd. Jag fick skjuts av kommunalrådet dit och sedan skjuts av landstingsrådet hem. Det var sådär lite halvintressant men tyvärr inte alls god paj.

Jag är alldedes för trött för att plugga en massa nu som jag borde. Jag börjar få panik med projektarbetet nu, verkligen. Måste ta tag i det snarast. Asap. Ikväll blir det dock endast historia, som jag har prov i imorgon.

L'on ne veut pas que les choses finissent.

Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Mich

ursäkta? läste jag prov i historia??????????:O:I och imon????

2009-02-04 @ 23:27:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0