Cansado y seulement une semaine

Nu är jag trött. Klockan är strax efter elva och jag kom precis hem från stan eftersom jag haft två lektioner i italienska idag. Det har varit roligt dock, jag har fått snacka massa grammatik! Vi gick igenom substantiven och alla dess trevliga böjningar. Idag hade jag också mitt sista elevstyrelsemöte, på onsdag är det årsmöte och en ny styrelse tillträder. Det känns lite sorgligt sådär, men vi i den gamla styrelsen ska i alla fall gå ut och äta som avslutning på det hela. Imorgon kan man sova lite och sedan åka in på SYO-dagen.

Och idag är det exakt en vecka kvar tills jag och Ebba åker till Paris. Ça sera bien!


Kommentarer
Postat av: julia

hur gamla är de som du lär ut för?

2009-02-03 @ 10:56:00
URL: http://msjulie.blogg.se/
Postat av: hanna

leo när ska vi ut och äta med styrelsen?

2009-02-03 @ 21:25:04
Postat av: Lorra

2009-02-03 @ 21:51:54
Postat av: Lotta

GAAAH vad jobbigt det blev, bara för att jag skulle ta bort o byta ut Ren mot Tn så skickades komentaren iväg! Dumma blogg!



Vill du låna min paris guide bok? Man får inte ut så mycket av den, men det är ju kul o ha ;) Kan skicka den med päronen i helgen när de ska till gränna om du vill!

2009-02-03 @ 21:53:22
URL: http://blondiielotta.blogg.se/
Postat av: Leo

Hanna:

Den 18 till O'Learys. Det står i protokollet från vårt möte som jag har mailat;)



Lotta:

Ja, gärna :)

2009-02-03 @ 22:48:24
URL: http://liberleo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0