¿Qué pasa?

Nu är det sista dagen innan projektarbetet ska lämnas in och jag är hemma och ska skriva klart; jag har en del av själva arbetet kvar och sedan projektrapporten. Men det ska nog gå vägen. Det kommer att bli väldigt skönt när det är över.

Igår var jag med den förra elevstyrelsen på O'Learys och åt avslutningsmiddag. Vi såg på ishockeymatchen. Det var roligt när alla på hela restaurangen typ exploderade när HV gjorde mål. Själv är jag inte så intresserad.

På bara en dag har mina planer för hösten slagits över ända, och jag har ingen aning om vad jag skall läsa. Min latinlärare sade att man inte alls ska läsa pedagogik om man vill bli lärare, utan något som heter allmänt utbildningsområde. Detta finns dock inte i fristående kurser och måste alltså läsas under tre terminer, vilket ju inte går eftersom jag åker till Paris i februari. Den andra kursen som jag tänkt läsa, Antikens kultur och samhällsliv, går tydligen inte bara på höstterminen som jag trodde utan också på vårterminen 2010, alltså går det ju inte heller. Då har jag kvar en keltisk orienteringskurs på 7,5 hp. Men jag måste ju läsa 30 för att få pengar, så jag får se hur jag gör, måhända läser jag en italienskakurs på distans om inget roligare kommer upp.

Men nu måste jag fortstätta skriva!

Bonne chance!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0