Finding Faith in Christ

Här kan man beställa ett gratis exemplar av filmen Finding Faith in Christ. Den är faktiskt väldigt bra och det bästa av allt är att man kan välja en massa språk. Hur kul är det inte att höra Jesus prata japanska eller spanska liksom? Vi satt och roade oss med det i Mullsjö häromkvällen. Förvisso har jag en distinkt känsla av att det bara var jag och Linn som tyckte det var kul, men ändå! Dessutom passar det ju bra såhär i påsktider när vi skall minnas Jesus lidande på korset etc. Sì, quiero!

För övrigt börjar skolan imorgon och jag har inte gjort någon av de skolastiska uppgifter (läxor) jag borde ha gjort. Därför får denna dag tillägnas åt det, men det ska nog bli klart. Underbart att vädret äntligen har förstått att Italien äger. Nu är det inte lång tid i skolan och innan studenten blir det en vecka i Grekland med ägiga personer. Audaces Fortuna iuvat.

Prospera Pascha sit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0